Hublet dla biblioteki
Hublet jest łatwym w użyciu, bezpiecznym i ekonomicznym samoobsługowym tabletem do dostarczania treści cyfrowych użytkownikom w każdym wieku, o różnym pochodzeniu i umiejętnościach, umożliwiając bibliotekom na całym świecie zapewnienie integracji cyfrowej dla wszystkich.
Przedstawiamy tablety samoobsługowe, wyłącznie dla każdego Hublet ułatwia oferowanie treści cyfrowych każdemu użytkownikowi Twojej biblioteki. Twoje e-booki, czasopisma, filmy, gry i czynności nie są już ograniczone do tych, które mają własne urządzenia lub użytkownicy siedzieli przywiązani do komputera. Dzięki Hublet możesz przyspieszyć wprowadzanie treści elektronicznych i zapewnić każdemu integrację cyfrową.
Być może już wcześniej eksperymentowałeś/aś z wypożyczaniem zwykłych tabletów w swojej bibliotece, ale prawdopodobnie jesteś sfrustrowany ilością czasu potrzebnego na konfigurację, brakiem kontroli treści, koniecznością ręcznego rejestrowania, kto wypożyczył urządzenie i oczywiście zawiłości związane z zapewnieniem, że cała zawartość, ustawienia, dane osobowe i historia przeglądania zostały wyczyszczone po zwrocie urządzenia!
Hublet rozwiązuje wszystkie te problemy dzięki kompletnemu rozwiązaniu składającemu się z naszego tabletu do wypożyczenia, dynamicznego interfejsu użytkownika i inteligentnej stacji dokującej, które są kontrolowane przez niezwykle wyrafinowanego Hublet Managera. Dzięki Hubletowi zaoszczędzisz setki godzin rocznie, jednocześnie oferując rozwiązanie, które naprawdę daje każdemu użytkownikowi dostęp do treści, na które zasługuje.
Używany przez ponad 700 bibliotek na całym świecie
Naładowany, wyczyszczony z historii przeglądania przez poprzedniego użytkownika i gotowy do pracy
Hublet Smart Docking Station to rozwiązanie samoobsługowe, które umożliwia wyświetlanie, ładowanie, wypożyczanie i czyszczenie danych tabletów Hublet (po zwrocie) bez interwencji personelu. Stacja ma niewiarygodnie małe rozmiary i jest dostępna jako opcja naścienna lub, najpopularniejszy wybór, jako jednostka wolnostojąca, którą można umieścić w dowolnym miejscu w bibliotece.
Jak będziesz używać swojego Hubleta?
Dostęp dla wszystkich do treści cyfrowych
Cała zawartość tabletu Hublet jest kontrolowana przez Ciebie, a cyfrowe wydania książek, czasopism, podcastów i audio są dostarczane przez wybranego dostawcę treści. Ponadto możesz dodać dowolne aplikacje ze Sklepu Google Play, które chcesz udostępnić swoim użytkownikom.
Ta wstępna autoryzacja treści jest krytyczną częścią całego rozwiązania Hublet, umożliwiając Twojemu zespołowi ustalenie, jakie treści są dostępne dla określonej grupy odbiorców. Na przykład możesz wybrać konkretne książki, czasopisma i aplikację odpowiednią dla dzieci, nieco inne treści dla nastolatków i zupełnie alternatywny katalog dla dorosłych czytelników – zakres zależy wyłącznie od Ciebie.
Pozwól swoim pracownikom swobodnie wędrować
Pozwól swoim pracownikom biblioteki wypożyczyć Hublet tak łatwo, jak Twoi użytkownicy, ale potencjalnie z dłuższym czasem wypożyczenia. Posiadanie gotowego do użycia wstępnie skonfigurowanego tabletu może być niezwykle cenne dla pracowników, nie tylko jako narzędzie pomagające im wykonywać obowiązki z dala od biurka, ale także zapewniające odpoczynek i relaks podczas przerw. Dzięki urządzeniom wstępnie skonfigurowanym w sieci, pracownicy mogą chwycić urządzenie i zatracić się na chwilę lub dwie.
Pomóż nowym członkom biblioteki dołączyć online
Uzyskaj dostęp do systemu bibliotecznego (ILS / LMS), aby wyszukiwać konta użytkowników i ewidencjonować książki
Skonfiguruj zawartość w swoim katalogu cyfrowym
Ręcznie wypożycz / zwróć wolumen
Połącz się z kioskami samoobsługowymi (jeśli są obsługiwane)
Uzyskaj dostęp do systemów HR i zarezerwuj urlop
Ukończ szkolenie online
Dołącz do zespołów lub rozmów Zoom ze zdalnymi współpracownikami
Uruchom gry i zajęcia w bibliotece
Biblioteka Miejska w Lahti w Finlandii od wielu lat jest zwolennikiem rozwiązania Hublet, wykorzystując tablety do zwiększenia zakresu i jakości usług cyfrowych, które oferują swoim klientom. Biblioteka współpracuje obecnie z kilkoma lokalnymi gimnazjami w celu zorganizowania cyfrowego poszukiwania skarbów w ramach ciągłego programu kulturalnego i edukacyjnego. Uczniowie nie potrzebują niczego więcej niż tabletu Hublet, aby zeskanować ukryte przedmioty, które są rozmieszczone w różnych miejscach biblioteki, tworząc zabawne i angażujące środowisko do nauki.
Wzmocnij swoje przestrzenie twórców

Ponieważ biblioteki wciąż rozszerzają swoją rolę w społeczności, makerspace (lub makerlabs) stają się coraz bardziej popularne. Te dynamiczne obszary pozwalają Twoim użytkownikom odkrywać nowe pomysły i puścić wodze kreatywności – zwykle poprzez zapewnienie dostępu do pomocy naukowych, wydajnego oprogramowania, a nawet szeregu narzędzi technicznych, takich jak drukarki 3D i maszyny CNC.
Hublet jest idealnym towarzyszem środowisk makerspace, umożliwiając użytkownikom rozwijanie swoich pomysłów, a nawet interakcję ze sprzętem za pomocą wstępnie pobranych aplikacji. Heureka jest doskonałym przykładem tego, jak można to wykorzystać.
Niezwykłe korzyści od pierwszego dnia
Oszczędność godzin pracy na bibliotekę każdego roku
średnie oszczędności na bibliotekę rocznie
metrów kwadratowych zaoszczędzonej przestrzeni w każdej bibliotece
zwiększania w korzystaniu z treści cyfrowych
Do 453 zaoszczędzonych godzin pracy na bibliotekę rocznie
Fińska firma Hublet przebadała w sumie 65 fińskich bibliotekarzy, aby zrozumieć, w jaki sposób ich klienci korzystają dzisiaj z rozwiązania Hublet i jak zmieniło się to w stosunku do ich dotychczasowej działalności. Badanie było niezwykle wnikliwe: ponad 80% respondentów zauważyło znaczny spadek korzystania z drukowanych gazet i czasopism, 75% klientów bibliotek korzysta teraz z Hublet do cyfrowej rozrywki, a 25% czyta treści cyfrowe.
Jednak najbardziej dramatyczny wpływ miała ilość czasu zaoszczędzonego przez pracowników biblioteki w porównaniu z konfiguracją, konserwacją i konserwacją starych komputerów i tabletów w porównaniu z wdrożeniem rozwiązania Hublet, przy czym biblioteki zaoszczędziły do 70 godzin na członka personelu rocznie, co odpowiada średnio 453 godzinom na bibliotekę!
12 100 EUR rocznych oszczędności na bibliotekę rocznie
Ze średnią oszczędnością do 453 godziny na bibliotekę / rok w przypadku korzystania z rozwiązania Hublet może to szybko przerodzić się w tysiące euro oszczędności. Liczby te wydają się duże, ale zostały zarejestrowane w oparciu o oszczędność czasu personelu biblioteki i działu IT w porównaniu z poprzednimi tabletami lub komputerami do wypożyczenia, które wymagały ciągłej konfiguracji, konfiguracji, aktualizacji, napraw, wsparcia i czyszczenia danych.
W naszej najnowszej ankiecie biblioteki odnotowały średnie oszczędności na 5 pracownikach, do 12 100 € to czas ekwiwalentny mogą być przenoszone w innych usługach bibliotecznych.
18% wzrost wykorzystania katalogu cyfrowego
Zapewnienie dostępu do treści cyfrowych każdemu użytkownikowi biblioteki powinno natychmiast zwiększyć wykorzystanie katalogu, a obecni klienci Hublet odnotowują średni wzrost 18% w wykorzystaniu treści cyfrowych. Wzrost ten można zaobserwować we wszystkich treściach cyfrowych, ale jest on wyraźnie zauważalny we wszystkich gazetach, gdzie 80% naszych klientów odnotowało znaczny spadek korzystania z gazet fizycznych.
Bądź bezpieczny dzięki powłoce Fotonit
Każdy tablet i stacja dokująca Hublet jest spryskiwana w miejscu produkcji specjalną samodezynfekującą powłoką fotokatalityczną Fotonit. To specjalne rozwiązanie chroni urządzenia i te, które z nich korzystają, używając zwykłego światła do niszczenia wirusów, bakterii, zarodników pleśni i innych.
Działa ze wszystkimi treściami cyfrowymi







Gdzie możesz zapisać swoją bibliotekę?
Zmniejsz wydatki na IT
Wydaj swoim użytkownikom opłacalne tablety, zamiast inwestować w drogie komputery, które często są przesadą w stosunku do wykonywanego zadania.
Odzyskaj miejsce
Komputery PC wymagają dużej przestrzeni w bibliotece, często w najlepszych lokalizacjach, aby personel mógł je monitorować.
Wydawaj mniej na meble
Biurka, krzesła, a nawet urządzenia zabezpieczające z kluczami są dostępne za opłatą, którą można przenieść do innych obszarów biblioteki.
Obniż wydatki na druk
Drukowane czasopisma i gazety zajmują miejsce, są płatne i mogą być używane tylko przez jednego członka na raz.
Co może zwiększyć Twoja biblioteka?
Wykorzystanie katalogu cyfrowego
Zaprezentuj swój katalog cyfrowy użytkownikom, którzy nie posiadają technologii, lub rodzinom, które potrzebują więcej niż jednego urządzenia.
Odwiedzanie biblioteki
Hublet to fizyczne wypożyczenie treści cyfrowych, które można wykorzystać w bibliotece, zachęcając większą liczbę członków za drzwiami.
Dochody biblioteki
Zachęć członków, aby spędzali więcej czasu w Twojej kawiarni, zapisując się na płatne wydarzenia lub kupując towary w bibliotece.
Dostęp do usług
Skorzystaj z wbudowanych funkcji marketingowych, aby promować swoje wydarzenia, gości specjalnych, dni otwarte i zakres oferowanych usług.
Co może ulepszyć Twoja biblioteka?
Doświadczenie klienta
Zezwalaj członkom na korzystanie z ich treści cyfrowych w salach konferencyjnych, na sofach lub w kawiarni z biblioteką.
Wskaźniki integracji cyfrowej
Zademonstruj, że Twoja biblioteka przekracza wskaźniki włączenia, zapewniając łatwy dostęp każdemu członkowi.
Różnorodność katalogu
Lepiej zrozum, w jaki sposób używany jest Twój katalog, zachęcając do przejścia z treści fizycznych na cyfrowe.
Edukacja personelu / moralność
Twórz profile pracowników i pozwól swojemu zespołowi pożyczać urządzenia do samodzielnej nauki lub nadrobić zaległości w książce podczas lunchu.
Kontroluj każde urządzenie za pomocą Hublet Manager
Hublet Manager to nasza potężna platforma administracyjna oparta na chmurze, która zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do konfiguracji urządzeń, zarządzania treścią pojawiającą się na tabletach, zarządzania kontem i zrozumienia, w jaki sposób tablety są używane.
W przeciwieństwie do gotowych „konsumenckich” tabletów, które wymagają od personelu ręcznej konfiguracji, konfiguracji i zarządzania urządzeniem, dzięki Hublet Manager tworzysz unikalne profile, które automatycznie konfigurują urządzenia w momencie ich wypożyczenia na podstawie typu osoby wypożyczającej. Profile to niezwykle skuteczny sposób na zarządzanie kolekcjami cyfrowymi i zapewnienie, że urządzenia są używane w sposób odpowiedzialny.